Borde sova nu

Dagarna har mest gått åt till att plugga och jobba! Kul att få träffa alla mina gamlingar igen, och dessutom mina bästa (jobbar) KOMPISAR! Hur bra har jag det inte?! 😍 Igår hade jag en helt fri dag så jag och mamma åkte och shoppade. Hittade fint till hemmet och kläder! Idag hade vi seminarium i skolan, gick hur bra som helst. Imorgon har jag min första VFU. Jag ska jobba på universitetssjukhuset i Örebro, Psyk beroendecentrum. Så ska bli kul! Jag och bebis har vart ute och gått, pratat om allt mellan himmel och jord och nu spelar vi sonic.. Men nu måste lillan sussa ;) Jag börjar 7 så ska upp 5, hehe livet. Godnatt på er 💕

Att du kan lyckas få mig att känna mig så älskad, sjuk känsla. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0