Hey you

Nu har jag börjat skolan och kommit igång på riktigt! Jag har hittills haft två inlämningar och imorgon väntas ännu en till, så jag har att göra om man säger så. Verkar vara en riktigt bra klass och föreläsarna är suveräna och fångar vårt intresse ☺️ Förutom att plugga så har jag och killen hunnit spela sonic en hel del! Bästa tv-spelet och det roliga är ändå att jag brukar vinna över honom.

Igår var jag och mamma och shoppade i Västerås. Älskar alla shoppingdagar med henne 😍 Alltid lika mysiga! Fick med mig massa fint hem. Kläder, smink, inredning och en stor glasskiva till min byrån. 

Idag tog vi sovmorgon, beställde hem pizza och sen har jag bara pluggat! Nu är jag klar för ikväll iallafall. Beställde hem nya svarta festskor och ett spel! Sen åkte jag hem till mamma och badade och umgicks! Plockade med mig två tavlor hem, skönt att välja och vraka bland alla tavlor :D Nu ligger jag och bebis i soffan, koller tv och ska väl snart sova. 

Vill för övrigt bara ge min mamma och pappa en stor fet puss bara för ni är BÄST! Godnatt 😘 


Mitt hår när mamma målade det med pastellkritor 👌 Ska testas snarast igen, dock enfärgat. Häftigt ju..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0