Oh happy day

Heeej på er det var ett tag sen nu! Har hunnit haft praktik på beroendecentrum/psyk vilket var jättekul och intressant! Har hunnit haft min första hemtenta också. Det kändes bra så jag hoppas verkligen jag får godkänt. Imorgon börjar vi en ny kurs så blir full rulle hela veckan i skolan nu! 

Tentan lämnades in i fredags kl 14 så har bara vart ledig i helgen, utan jobb eller nå plugg att tänka på. I fredags åkte jag och killen till Gustavsvik, relaxen. Jätte mysigt och Vi blev som vanligt som små barn i rutschkanorna och så har dom byggt om så man kan åka med ringar också :D Igår var jag, killen, Therese och henne kille hos oss. Spelade tv-spel, kollade film och så. Mysigt :) Idag har vi bara chillat hela dagen, har vart ute och gått i fina vädret och nu solar, bastar och tvättar vi. Perfekt söndag 💕 

Snart fyller jag 22, behöver inte bli äldre känner jag hehe fick jag välja skulle jag stanna åldern vid 20.. Måste ju ändå ha en önskelista av mamma och pappa ;) Så jag hoppas att få tatuerade ögonbryn! Sitter i 5 år och man behöver aldrig tänka på dom där jävla ögonbrynen då. Godnatt på er sen och kul att se att ni fortfarande tittar in varje dag😍❤️



Du kan se studdig ut här med ditt skägg men fan vad du är min lilla bebis❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0