Bakis

Igår åkte ju jag och Carro till Västerås och gick ut på bmb med fler folk! Egentligen tänkte vi åka till Köping och gå ut där och överraska killen & han hade tänkt likadant så överraskad blev jag när jag såg honom i Västerås på krogen sen 😍 Tur vi inte gick ut i Köping då! Hade jätte kul iallafall. Det var mycket köpingsbor också. Dansade och hade oss! Imorse var jag ganska pigg faktiskt. Gick en promenad med Carro, solade och så har jag färgat hennes hår och sättit i mer löshår. Jättefint blev det :-) Nu är jag hemma med killen och Carro. Ska kolla något nytt program som går på TV3, Mordet! 

Imorgon börjar jag min första dag i skolan så får jag se om jag vill fortsätta! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0