Fridag

Efter jobbet åkte jag och Carro och hämtade tjejen jag är kontaktperson för så vi åkte hem till mig och spelade tv-spel. Sen åkte jag hem till mamma och pappa, badade och åt :D Gick till Therese som dessutom flyttar tillbaka till Köping om en vecka, fan vad kul iiih! 

Jag fick även ett glädjande men svårt samtal. Jag kom in på universitet i Örebro på sjuksköterskeprogrammet! (Reserv) Jätte glad såklart men jag ver verkligen inte hur jag ska göra. Programmet var inte mitt förstahandsval när jag sökte utan jag sökte mest för att söka. Jag tackade iallafall ja till platsen och föreläsningarna startade redan förra veckan men jag ska dit på måndag isåfall. Jobbigt att jag har lägenhet, vikariat och ändå har drömmar om att resa (fast det hinner jag ju senare i livet isåfall dock). Jag lämnar allt tryggt till något jag inte är helt säker på, men ibland måste man ju chansa också. Flipp eller flopp. Jag går nog dit på måndag iallafall så får jag se hur jag känner då! Jobbigt med alla dessa tankar kring framtiden. Jag vill så mycket men vet ändå inte riktigt vad.

Jaja, efter denna dag av tusen olika tankar så känns det skönt att snart få sova och vila skallen lite ;) Jag, Carro och baby kollar på Frost nu! Ledig imorgon så ska ta en låång sovmorgon. Godnatt på er ❤️ 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0