Hihi

Igår åkte jag och frugan till Örebro och jag hade min första dag i skolan! Gick jättebra men mycket att ta in men det ska nog gå bra. Träffade saknade Linn och Amanda på kvällen en stund ☺️ 

Idag åkte jag och killen till Västerås, käkade och shoppade massa fint. Bland annat ett skrivbord och en byrå som kommer bli såå fin i sovrummet och äntligen mer plats för mina kläder. Jocke och Carro kom också så vi strosa runt med dom lite.

På fredag har vi seminarium i skolan så nu är det hårt plugg som gäller! Har längtat till att få utvecklas och lära mig nya saker så det blir nog bra det här! Och så skönt att inte längre ständigt ha tankar på vad jag ska plugga till. Kommer jobba i sommar iallafall och alla lov så det känns skönt att veta det iallafall!

Nu ska vi hem, montera möbler och plugga plugga! 


I framgång och motgång står vi alltid vid varandras sida! Älskar dig Carro <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0