Is it possible for home to be a person and not a place

Var ju på dendär lyftkursen idag. Vi var bara fyra personer där och lärde oss lite hur man ska arbeta med kroppen på bästa sätt och så! Lärorikt iallafall ☺️ Åkte hem till mamma och pappa, umgicks med dom, färgade håret på mamma och åt mat sen kom killen och hans kompis och hämta mig så fikade vi på donken. Nu är vi är hemma och kör tv-spel, Sonic! As kul :D  Ledig imorgon igen, så skönt!

Och nu är det inte långt kvar till mina fina vänner Ida och Danne får en liten pojke. Åh jag är så glad och jag längtar så 👼 För en annan så är barn så långt ifrån verkligheten man kan komma men de hinns med nån gång i livet de med. Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0