REAL MEN CAN'T BE STOLEN!

2014 - ett år fyllt av nya underbara människor, minnen, utomlandesresor, nytt jobb och små felsteg som man lärt sig av även denna gång! Vissa personer har försvunnit men så finns de dom som har kommit för att alltid stanna <3 Även detta år har mina vänner, familj och pojke bevisat att dom är bäst! 

2015 gör vi till ett minst lika bra år va 💪

Tanken var att börja året med att överraska Carro att åka till Thailand men på nyårsafton valde hon att komma hem! Då när jag bestämde mig för att åka så sa jag ifrån mer jobb så från den 7 februari har jag inget jobb men det löser sig alltid. Antingen fortsätter jag där eller så hittar jag något annat ☺️ Men resa får iallafall vänta ett tag nu, så tar jag nosen min nu i första hand!

Annars jobbar jag som vanligt och umgås med alla mina bästa! Idag kommer killen hem från USA/Kanada efter 3,5 veckor.. Gått bättre än jag trodde faktiskt, man måste väl få sakna varandra någon gång ibland också! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0