What if you fly

Fixat och donat i flera dagar nu här hemma. Nytt i vardagsrum, hall och sovrum och jag är nöjd! Älskar att fixa nytt här hemma och möblera och ha mig 👏 och killen gjorde ett suveränt jobb med möblerna 💪 #minmankan

Dessa dagar borde endast ha gått åt till att plugga vilket de såklart inte blivit. Men nu ikväll har jag pluggat mycket, haft Carro som läxhjälp, dagen innan såklart. Ska till skolan nån timme imorgon och ha seminarium iallafall :) haha jag kan ju låtsas att jag inte är nervös iallafall fast jo det är jag.. Jag har bara sett min klass en gång på en föreläsning men då fick man ju liksom inte nån bild av alla. Nu när vi är indelade i mindre grupper lär man ju känns varandra lite.

Jag är så jävla glad nu! Äntligen vet jag vart jag är på väg i livet och jag har ett mål. Först var jag osäker på om jag skulle tacka ja till sjuksköterskeutbildningen men nu när jag väl testat på så känns det hur bra som helst så det här kommer jag nog absolut vilja jobba med i framtiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0