Hey life

I måndags åkte jag och min bebis till kokpunkten. Bästa stället att koppla av på! Annars i veckan har jag vart i skolan och jobbat ☺️ Idag tog vi sovmorgon sen gick vi ut i solen och käkade på stan sen satte vi oss på soltrappan och käkade glass! Pluggade några timmar sen träffade jag Carro. Vid 21 åkte jag, Yousif, Therese och Pontus. Jag vann och så vann jag två presentkort också! Gratis är bäst ✌️ haha. Nu ligger vi och ska sova, imorgon är det plugg som gäller sen är det dags för en ny skolvecka!

Snart byter jag namn också. Önskar att jag tyckte om Louise eftersom mina föräldrar gett mig det namnet men det är Lollo jag vill heta och ingen säger ens Louise längre! Hoppas jag inte ångrar mig när jag blir äldre bara. Det är gratis att byta första gången, nästa gång kostar det. 

Ett luddigt och onödigt inlägg kan jag tycka hehe men kan ju va skönt att få skriva av sig lite ibland bara vad de än gäller! Pussilago på er😍







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0