Study


Här ligger jag och försöker plugga tills salstentamen som är på torsdag och det är fan inte lätt. Gör allt annat än att plugga. Hur hittar jag dig min självdisciplin? 

På fredag har vi tentafest med klassen. Ska bli kul att träffas utanför skolan ☺️ Snart är det äntligen lön också, dock en väldig omställning då jag alltid jobbat och fått ut bra löner men så började jag plugga hehe äsch det lönar sig om tre år! 

I sommar har mamma och pappa utställning i Stockholm så dom ska sova på hotell där under två veckor. Så imorgon ska jag och killen också boka så vi är där den dagen dom har vernissage iallafall! Det är i gamla stan, mysigaste ju.

Annars fick jag 13000 tillbaka på skatten så det kom lägligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0