Tenta

Försökte komma upp tidigt idag, halv 10 blev det iallafall så det är bra för att vara jag:D Så skönt att inte behöva stressa på morgonen. Åt frulle på bivur med mamma och pappa sen åkte jag till skolan och hade min första salstenta! Det kändes okej men jag hade inte pluggat så mycket som jag borde men äsch första tentan då får de gå som det går! Så nu är jag ledig till måndag, lyx att gå i skolan på de sättet att man är ledig rätt mycket (de rekommenderar dock att man ska plugga 40h i veckan). 

Igår gick jag och killen och hämtade mammas tavla, den va för stor att få med i bilen. 

Älskar den haha trodde aldrig jag skulle börja älska en tavla 😍 

Fick denna också fast i mindre format :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0