Äntligen helg och inte ha några måsten

Skrev ett långt inlägg men det försvann såklart. Vi kom iallafall nyss hem. Vi har vart och fiskat, grillat och myst i Krampen, utan fisk dock men vi är glada ändå :D Mysigt hade vi och det gjorde inget att det regnade, det var myser när vi satt i lilla "trähuset". 

Igår hade jag tenta, gick väl inge bra men jaa som sagt jag lär mig plugga mer och mer så det är ju bra iallafall. Lunchade med Ronja sen åkte vi till Yara. Plastade in gynning-servetter som vi sedan ska använda som tavlor :-) Sen kom mamma och pappa också och visade upp sina tavlor för konstföreningen på Yara, så en varsin tavla ville som köpa! 

Skulle egentligen gjort fransar idag men fick en ny tid på tisdag istället. Åh bara tanken att slippa tänka på mascara i några veckor ger mig svindel haha 😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0