Dagarna springer iväg

Ja vad fort dagarna går. Känner att jag måste stanna upp och se vad jag verkligen har för bra saker och människor omkring mig! Mycket i skolan och känner mig stressad hela tiden. Jag måste verkligen lägga upp en bra studieteknik och försöka ha diciplin så ska jag nog klara dom här sista veckorna fint får jag hoppas... Annars har jag haft bra dagar. Vi har fiskat, älskar att många av mina vänner också tycker om att fiska och (och killen som tur är). Det bästa är att meta när man ser flötet åka upp och ner, då är lyckan stor när man vet att man kanske är på väg att få fisk. Har försökt räddat typ 8 små aborrar från döden men jag lyckades nästan ta dö på dom allihop :D 
Och så har jag pluggat en hel del på en EKG-rapport som ska in imorgon. Så många som är så snälla och har hjälpt mig att plugga, allt går såå himla mycket lättare då. Bästa 👭👭👭👭👭

Fick min Glossy Box idag. Jag brukar oftast vara nöjd med grejerna man får och sen kostar den ju 139:- och de är den värd. Yousif drog precis till jobbet och jag ska snart tvätta och fortsätta med plugget. Håll ut Lollo.... snart "sommarlov" :D Jag ska jobba hela sommaren men det är så skönt för då kan man släppa jobbet när man kommer hem, det kan man ju inte med skolan. Fast börjar lovet med att ha ledigt i drygt två veckor och även sista veckan innan skolan börjar, fan va man ska nuuuta! 

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0