En dag med nytta

Idag väckte killen mig pigg och glad som vanligt och jag som den tröttmössa jag är vill gärna fortsätta sova...men idag gick jag upp på en gång, käkade kebab med Linn sen tvättade jag. Fyra maskiner men så skönt när det är gjort, och nybäddat i sängen med våra nya vita påslakan, de är det skönaste som finns 😍 Sen kom Gime och vi skulle plugga men blev mest snack denna gång men trevligt var det! Nu på kvällen har Zandra vart här, druckit te och pratat i massor. Haha det finns en app som vi "spelade". Det är en app där man ser varandra, som i FaceTime och man ska få varandra att skratta. Kameran känner av när någon gör det så denne förlorar den omgången. Skrattar ingen så avslutas det efter en viss tid. Så kör man på sådär och byter hela tiden med helt random personer (det byts till en ny person gång). Man kan även rematcha och det är ju att man kan fortsätta prata med varandra. Alla pratar typ engelska, eller arabiska haha Yousif brukar skämta med dom: "Sponsrar du McDonalds? Dina ögonbryn ser ut som ett M.", "Ååh my gaaad vad du skrämde mig med ditt utseende" och till en tjockis sa han "Du ser hungrig ut, lova att inte äta upp mig".. Haha ja jag får alltid ett gott skratt med honom, han är alltid så rolig <3

Den här hårfärgen vill jag ha igen. Ja där hade jag ju inte slitet heller, då va man en klok tjej utan löshår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0