Födelsedag i september

Den 7 september fyller min blogg 6 år!!! Åh vad tiden har gått fort. Det är tack vare er som jag fortfarande bloggar och VI har tagit oss hit tsm! Och tack för alla underbara kommentarer ni skriver varje dag, det värmer ❤️..
..naaat! 
IN MY DREAAAMS 😂
Men rätt chill jobb att kunna leva på sin blogg. Skulle inte passa mig då jag har brist på inspiration dagligen, haha! 

Mitt första inlägg från 2009 var jag 16 bast. Sjukt vad tiden gått fort och hur saker & ting förändras, men så är ju livet. Både på gott och ont! 😊
"Nu blir det mys ;)"
Flörtgubben och "mys" skrev jag för att verkligen visa att jag träffade en kille hahah 😂

Nej tidig skoldag imorgon, godnatt på er 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0