Hehej

Igår hängde jag med Carro hela dagen/kvällen<3 Käkade nam nam, köpte present sen slingade jag hennes hår och hon förhörde mig sen åkte vi och hämta killen från Västerås!

Upp tidigt för att göra ett prov i skolan sen köpte jag frukost på bivur till mig och killen, räksmörgås :) Jag och mamma shoppade i stan sen. Skönt att bara vara i Köping och strosa runt också. Fikade på bivur igen sen, kul hade vi och dör av skratt som alltid :D Gick hem och deckade, vet inte hur många timmar men nu är jag iallafall pigg. Städat hela lägenheten och nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli 00.30 ska hämta killen från jobbet. Det här är typ första gången jag är helt själv en hel kväll såhär, det märks att jag inte är van, nu förstår jag bara att jag aldrig vill va utan min man<3 Fast kan nog va nyttigt att få lite egentid också ibland! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0